Savdo yoki ishlab chiqarish bilan shug'ullanadigan biznes uchun savdo hisobi qaysi tovarlarga talab borligini va qaysi biri omborda turishini tushunishning kalitidir. Assortimentni boshqarish, ayniqsa, ombor balanslarini optimallashtirish va muddati o'tgan mahsulotlarni o'z vaqtida hisobdan chiqarishda aniqlikni talab qiladi.
Garchi ko'pgina kompaniyalar buxgalteriya hisobi uchun Exceldan foydalanishda davom etsalar ham, elektron jadvallar o'sib borayotgan biznes dinamikasiga dosh bera olmaydi. Daromadni oshirish, inventarizatsiya nazoratini yaxshilash va xatoliklarga yo'l qo'ymaslik uchun maxsus dasturiy ta'minotga o'tish zaruriy qadamdir. Va bu erda Smartup yordamga keladi - buxgalteriya hisobi va savdo boshqaruvini avtomatlashtirish tizimi.
Garchi ko'pgina kompaniyalar buxgalteriya hisobi uchun Exceldan foydalanishda davom etsalar ham, elektron jadvallar o'sib borayotgan biznes dinamikasiga dosh bera olmaydi. Daromadni oshirish, inventarizatsiya nazoratini yaxshilash va xatoliklarga yo'l qo'ymaslik uchun maxsus dasturiy ta'minotga o'tish zaruriy qadamdir. Va bu erda Smartup yordamga keladi - buxgalteriya hisobi va savdo boshqaruvini avtomatlashtirish tizimi.
Smartup qanday xususiyatlarni taqdim etadi?
1.Real vaqt rejimida sotish va inventarizatsiyani nazorat qilish. Smartup istalgan vaqtda qaysi mahsulotlar eng tez sotilayotganini va qaysi biri qo‘shimcha marketing harakatlarini talab qilayotganini ko‘rish imkonini beradi. Bu xarid strategiyasini tezda to'g'rilashga va mahsulotning ortiqchaligini bartaraf etishga yordam beradi.
2. Ichki jarayonlarni avtomatlashtirish. Dastur omborlar o‘rtasida tovarlarning ichki harakatini hisobga olish, inventarizatsiyani hujjatsiz yuritish, tushumlarni ro‘yxatga olish va deklaratsiyalarni nazorat qilish imkonini beradi. Bu operatsiyalarni nafaqat kompyuter, balki smartfon orqali ham bajarish mumkin, bu ayniqsa mobil ishchilar va savdo xodimlari uchun qulaydir.
3.Tashqi tizimlar bilan integratsiya. Smartup 1C, SAP, Sales Work, Monolit va shu kabi ko'pgina tashqi tizimlar bilan ikki tomonlama integratsiyani o'rnatish imkonini beradi. Bu esa, barcha savdo va zaxira ma'lumotlari bir joyda bo'lib, ma'lumotlarning takrorlanishi tufayli xatolarni bartaraf qiladi va biznesingizni boshqarishni osonlashtiradi.
4.Debitorlik qarzlarini nazorat qilish. Smartupning yana bir muhim afzalligi - qarzi bo'lgan mijozlarga tovarlarni jo'natish uchun chegaralarni belgilash qobiliyati. Tizim qarzdorlar bilan o'z vaqtida bog'lanish, debitorlik qarzlari mavjud bo'lganda kechikishlar va jo'natish xavfini minimallashtirish uchun xodimlar uchun vazifalarni avtomatik ravishda yaratishi mumkin.
5.Chop etish, ishlab chiqarish va hujjatlar dizayneri. Smartup sizga hisob-fakturalar, savdo kvitansiyalari, marshrut varaqlari va qabul qilish sertifikatlari kabi hujjatlarni avtomatik ravishda yaratish va chop etish imkonini beradi. Bu vaqtni tejaydi va qo'lda to’ldirish bilan bog’liq xaosdan xolos qiladi. Smartupdan foydalanib, siz dasturning turli foydalanuvchilari o'rtasida kirishni bo’lishishingiz mumkin. Bu, ayniqsa, bir nechta bo'linmalari bo'lgan yoki franchayzing modeli ostida ishlaydigan yirik kompaniyalar uchun foydalidir. Administratorlar xodimlar uchun keraksiz menyu bandlarini yashirishi va faqat tegishli ma'lumotlarni ko'rsatishi mumkin.
6.Foyda tahlili va moliyaviy hisob. Smartup sizga foydani kuzatib borish va biznesingizning moliyaviy natijalarini tahlil qilish imkonini beradi. Avtomatlashtirilgan hisobot tizimi tufayli tadbirkorlar va menejerlar qaysi mahsulotlar eng ko'p foyda keltirishini va qayerda biznes jarayonlarini yaxshilash mumkinligini aniq ko'rishlari mumkin.
2. Ichki jarayonlarni avtomatlashtirish. Dastur omborlar o‘rtasida tovarlarning ichki harakatini hisobga olish, inventarizatsiyani hujjatsiz yuritish, tushumlarni ro‘yxatga olish va deklaratsiyalarni nazorat qilish imkonini beradi. Bu operatsiyalarni nafaqat kompyuter, balki smartfon orqali ham bajarish mumkin, bu ayniqsa mobil ishchilar va savdo xodimlari uchun qulaydir.
3.Tashqi tizimlar bilan integratsiya. Smartup 1C, SAP, Sales Work, Monolit va shu kabi ko'pgina tashqi tizimlar bilan ikki tomonlama integratsiyani o'rnatish imkonini beradi. Bu esa, barcha savdo va zaxira ma'lumotlari bir joyda bo'lib, ma'lumotlarning takrorlanishi tufayli xatolarni bartaraf qiladi va biznesingizni boshqarishni osonlashtiradi.
4.Debitorlik qarzlarini nazorat qilish. Smartupning yana bir muhim afzalligi - qarzi bo'lgan mijozlarga tovarlarni jo'natish uchun chegaralarni belgilash qobiliyati. Tizim qarzdorlar bilan o'z vaqtida bog'lanish, debitorlik qarzlari mavjud bo'lganda kechikishlar va jo'natish xavfini minimallashtirish uchun xodimlar uchun vazifalarni avtomatik ravishda yaratishi mumkin.
5.Chop etish, ishlab chiqarish va hujjatlar dizayneri. Smartup sizga hisob-fakturalar, savdo kvitansiyalari, marshrut varaqlari va qabul qilish sertifikatlari kabi hujjatlarni avtomatik ravishda yaratish va chop etish imkonini beradi. Bu vaqtni tejaydi va qo'lda to’ldirish bilan bog’liq xaosdan xolos qiladi. Smartupdan foydalanib, siz dasturning turli foydalanuvchilari o'rtasida kirishni bo’lishishingiz mumkin. Bu, ayniqsa, bir nechta bo'linmalari bo'lgan yoki franchayzing modeli ostida ishlaydigan yirik kompaniyalar uchun foydalidir. Administratorlar xodimlar uchun keraksiz menyu bandlarini yashirishi va faqat tegishli ma'lumotlarni ko'rsatishi mumkin.
6.Foyda tahlili va moliyaviy hisob. Smartup sizga foydani kuzatib borish va biznesingizning moliyaviy natijalarini tahlil qilish imkonini beradi. Avtomatlashtirilgan hisobot tizimi tufayli tadbirkorlar va menejerlar qaysi mahsulotlar eng ko'p foyda keltirishini va qayerda biznes jarayonlarini yaxshilash mumkinligini aniq ko'rishlari mumkin.
Mijozlarimiz muvaffaqiyati raqamlarda (o'rtacha ko'rsatkichlar):
Buxgalteriya hisobining aniqligi 85-90% ga oshdi
Ish haqi 30-40% ga kamayshi
Tovar aylanmasining 15-20% ga o'sishi
Debitorlik qarzlarini 25-35% ga kamayshi va nazorat qilinishi
Boshqa tizimlar bilan integratsiyalashuv va hujjat aylanishini avtomatlashtirish hisobiga 20-25% jarayonlarni tezlashishi
Tovarlarni saqlash xarajatlarini 10-15% ga kamayishi
Smartupga o'tish nafaqat savdo hisobini avtomatlashtirish, balki biznesingizni yangi samaradorlik darajasiga ko'tarish imkonini beradi. Mahsulotlarni boshqarish uchun qulay vositalar, CRM va ERP bilan integratsiya, hujjatlarni boshqarish va qarzlarni nazorat qilishni avtomatlashtirish - bularning barchasi vaqt va pul xarajatlarini kamaytirishga, shuningdek, operatsion faoliyatdagi xatolarni minimallashtirishga yordam beradi. Smartupning joriy etilishi kattaroq nazorat, moslashuvchanlik va barqaror biznes o'sishi sari qadamdir.