• +(99871) 200-88-33
  • +(7 701) 526-80-02
  • +(99871) 200-88-33
  • +(7 701) 526-80-02

Nima uchun tibbiy muassasalar – klinikalar, stomatologiya kabilar uchun biznesni avtomatlashtirish bunchalik muhimdir?

Amaliyot shuni ko‘rsatadiki, aksariyat bu kabi korxonalar aynan bir xil sabablar tufayli foydasining katta qismini yo‘qotadi.

  1. Sarf materiallari, dorilar, detallar kabilarning aniq hisobining yo‘qligi. Tanish vaziyatmi? Har oyning oxirida muntazam ravishda kamomad aniqlanib, paxta, bintlar, dorilar va boshqa ko‘plab vositalar qachon, kimga va nima uchun berilganligi noma’lum bo‘lib qoladi.
  2. Mijozlar bilan mukammal tuzilgan munosabatlar tizimining yo‘qligi. Ha, kompyuteringiz ish stolida  mijozlaringiz nomlari va raqamlari o‘rin olgan Excel fayli bo‘lsa kerak. Shuning o‘zi yetarlimikan! Ushbu ma’lumotlar asosida mijozlar bilan ko‘p muddatli munosabatlarni qurishning imkoni bormi? Albatta – yo‘q.
  3. Xodimlar ishi ustidan kerakli nazoratning yo‘qligi. Odatda tibbiy muassasa rahbarlari ularning kompaniyasi xizmatlarni nechog‘li sifatli taqdim etayotganini hattoki aniq bilishmaydi. Buning sababi, xodimlar faoliyatini nazorat qilish tizimi, shuningdek, uni baholash jarayoni yoki yo‘q, yoki tegishli sifati bilan ajralib turmaydi.
  4. Hujjatlarni yuritishga sarflangan ortiqcha mablag‘ va inson omiliga xos xatolar.

Nega bunday bo‘layapti?

Mazkur muammolarning birinchi galdagi sababi, bu muassasa faoliyatining yetarli darajada chuqur o‘ylanmagan tizimidir. Shuningdek, ish jarayonida yo‘l qo‘yiladigan kamchiliklarni ham nazardan chetda qoldirmaslik kerak (ertami kechmi ular baribir yuz beradi). Ularni chetlab o‘tish uchun qanday chora ko‘rish lozim?

Bu savolga javob berishga shoshilmang. O‘zingizni bo‘sh qo‘ying va pastda tasvirlangan vaziyatni tasavvur qiling.

Biznesingiz xarajatlari 40%ga kamaydi va u endi oldindan ko‘ra ancha yaxshi foyda keltiryapti. Qolaversa, xizmat ko‘rsatish sifati ham avvalgidan yaxshilandi, xodimlar esa klinikangizda katta ishtiyoq bilan ishlashyapti.

Bundan tashqari, har bir mijozingiz qayerdan, qachon va nima uchun kelganini aniq bilasiz. Uning kelish sababini ham yaxshi anglab turibsiz hamda unga kelgusida yana qanday xizmatlarni taklif qilishingiz mumkinligini bilasiz. Eng muhimi – mijozlaringiz ham sizni bilishadi va yaxshi ko‘rishadi!

Buni uddalash imkonsiz deb o‘ylaysizmi? Albatta, imkoni bor. Faqat biznes jarayonlarini avtomatlashtirish va to‘g‘ri tanlangan CRM tizimi orqali.

Tibbiy muassasalarga nima taklif qilishimiz mumkin?

SMARTUP kompaniyasi quyidagi muassasalarning ishi tahlilini o‘tkazdi:

- stomatologiyalar;

- tibbiy markazlar;

- klinikalar;

- laboratoriyalar;

- poliklinikalar.

So‘ng bu kabi tashkilotlar tizimli ravishda qanday muammolarga duch kelayotganligini aniqladik. Shu asosida ko‘rsatilgan sohalarda biznes jarayonlarini avtomatlashtirish uchun tayyor yechimlar va maxsus dasturiy ta’minot to‘plamlarini yaratdik.

Smartup ERP tizimi tibbiy muassasalar ishi bilan bog‘liq muammolarning to‘liq spektrini yechishga imkon beradi. Xususan:

- yetkazib berilgan narsalar va berilgan sarf materiallari, preparatlar, uskunalar va boshqa mulkiy vositalar hisobi;

- mijoz bilan munosabatlarning to‘liq tarixini shakllantirish va saqlash – birinchi qo‘ng‘iroqdan tortib, joriy kungacha, barcha tashriflar, o‘tkazilgan muolajalarni hisobga olgan holda. Ushbu vazifani hal etish mijozlar bilan o‘zaro munosabat jarayonlarini optimallashtirish, mijozlar bazasini alohida segmentlarga bo‘lish va oxir-oqibatda – xizmat ko‘rsatish sifatini oshirishga imkon beradi;

- xodimlar ish vaqtini rejalashtirish va ularning ish sifatini uzluksiz nazorat qilish;

- yagona mijozlar bazasini (kasallar kartotekasi) avtomatik tarzda yaratish, bunda har bir alohida mijozning istagi, uning kasallik tarixi, davolash va yakuniy natijalari inobatga olinadi;

- to‘liq siklli hujjatlar aylanmasini avtomatlashtirish, tizimga kiritilgan barcha ma’lumotlarni hisobga olgan holda, hisobotlar va boshqa hujjatlarni elektron shaklda shakllantirish;

- boshqaruv qarorlarini ishlab chiqish va qabul qilish uchun zarur bo‘lgan to‘liq axborotni olish;

- ma’lum bir davr uchun ko‘rsatilgan xizmatlar hajmini avtomatik hisobga olish;

- har bir xodimning alohida bajargan ishi hajmi va sifatini baholash imkoniyati;

- moliyaviy turdagi tranzaksiyalarning reja-faktorli tahlili.

Yechimlarimizning tibbiy muassasalar uchun afzalliklari

  1. Har qanday dasturiy ta’minot yechimi 3-7 kunda joriy qilinadi.
  2. Extiyojga qarab, tayyor avtomatlashtirish tizimi qo‘shimcha modullar bilan ta’minlanishi mumkin. Shu tariqa biz uni biznesingizga moslaymiz.
  3. Bizga murojaat qilish orqali, siz ishonchli sherikka ega bo‘lasiz. SMARTUP kompaniyasi mahsulotlari faqatgina O‘zbekistonda talabgir hisoblanmaydi. Biz Rossiya, Qirg‘iziston, Qozog‘iston va boshqa MDH davlatlaridagi hamkorlar bilan ishlaymiz.

Dasturiy ta’minot yechimlarimiz bilan tanishmoqchi bo‘lsangiz, saytdagi talabnomani to‘ldiring. Yoki bizga qo‘ng‘iroq qiling!