Keyslar

Biznes jarayonlarini avtomatlashtirishdan foydalangan holda ish tashlash darajasini 60% gacha oshirish: FMCG tarqatish bo'yicha etakchining muvaffaqiyat tarixi

2024-07-11 08:34
Sayonar MChJ - O‘zbekistonda FMCG segmentida o‘z toifalari bo‘yicha distribyutorlik bozorining eng yirik ishtirokchilaridan biri hisoblanadi. Mamlakat bo'ylab 400 dan ortiq xodimlar mavjud.
Biznes miqyosi: Shaxsiy ombori maydoni - 5000 kv.m dan ortiq. Mahsulotlar portfeli - 500 dan ortiq mahsulot nomlari. Borjomi, Fruto Nyanya, Uvelka va boshqalar brendlar bilan ishlaydi.
Vazifalar:
1. Savdoning barcha bosqichlarini kuzatish, natijalarga ta'sir qilish va asoslangan qarorlar qabul qilish imkonini beruvchi savdo tizimini joriy qilish.
2. Bu jarayonlarga sarflangan vaqt va resurslarni qisqartirish uchun buyurtmani qabul qilishdan tortib yetkazib berishgacha bo‘lgan savdoning barcha bosqichlarini avtomatlashtirish.
3. Tijorat hisobotlarini avtomatik ravishda yaratishga imkon beruvchi hisobot tizimini joriy etish, boshqaruvni sotish bo'yicha dolzarb ma'lumotlar bilan ta'minlash.
4. Savdo vakillari va kur’yerlarning yo’nalishlarini optimallashtirish, yetkazib berish muddati va xarajatlarini kamaytirish uchun marshrutlarni boshqarish tizimini joriy etish.
5. Xatarlar va yo'qotishlarni kamaytirish uchun chakana savdo nuqtalarida naqd pul inkassatsiyasi ustidan nazoratni ta'minlash.
6. Savdo vakillariga chakana savdo nuqtalariga majburiy tashriflar bilan optimallashtirilgan yo’nalishlar bo'ylab buyurtmalarni yig'ish imkonini beruvchi buyurtmalarni yig'ish tizimini joriy qilish.
7. Kur’yer yo’nalishlarini optimallashtirish, yetkazib berish muddati va xarajatlarini kamaytirish (takroriy tashriflarni bartaraf etish) uchun yo’nalishlarni boshqarish tizimini joriy etish.
8. Raqamli markirovkalash bilan ishlash jarayonlarini amalga oshirish.
Smartupdan yechim:
1. Kompleks savdo tizimini joriy etish
2. Mijozlar, buyurtmalar, tranzaktsiyalar va sotuvlar tarixi haqidagi ma'lumotlarni markazlashtirilgan holda saqlash uchun funksionalni ishga tushirish.
3. Savdo vakillari va kur’yerlar uchun yo’nalishlarni optimallashtirishni o'rnatish, yetkazib berish muddati va xarajatlarini kamaytirish.
4. Buyurtmalarni yig'ishni avtomatlashtirish uchun mobil ilovadan foydalanish, savdo vakillari va kur’yerlarning ishini nazorat qilish, shuningdek, naqd pul yig'ish.
5. Avtomatik ravishda tijorat hisobotlarini yaratishga yordam beruvchi hisobot funksiyasini oʻrnatish, bu rahbariyatga sotuvlar boʻyicha soʻnggi maʼlumotlarni tezda olish imkonini beradi.
6. Raqamli markirovkalash tizimi bilan ishlash uchun zarur vositalarni sozlash.
Natijalar:
Savdo shoxobchalariga tashrif buyurish intizomi 95% ga yaxshilandi.
Tashrifdan keyin olingan buyurtma bilan muvaffaqiyatli tashriflar soni 43% ga oshdi.
Majburiy tashrif bosqichlari va MML assortimenti amalga oshirildi va sozlandi
Yetkazib berish ishchilari uchun yo’nalishni samarali rejalashtirish tufayli yetkazib berish tezligi 15% ga oshdi
Raqamli markirovka bilan ishlash funksiyasi joriy etildi
Bitta tizimda buyurtmalar, sotuvlar va qoldiqlar, shuningdek, qarzlar va chegirmalar to'g'risidagi hisobot 4 barobar tezroq yig'iladi.
Debitorlik qarzlari 26% ga kamaydi
Tizim joriy etilgandan so’ng ilk 3 oy ichida savdolar 20% ga oshdi
Joriy FMB dan takroriy buyurtmalar 15% ga oshdi