O’zbek
Kontaktlar
Yechimlar
Resurslar
Mahsulotlar
اللغة العربية
Тоҷикӣ
Қазақ
Кыргыз
English
O’zbek
Русский
Keyslar

Pasayishsiz savdo: avtomatlashtirish o‘sish vositasi sifatida

Kompaniya haqida: "BON NATURAL DRINK" MChJ - o‘zining “7 SABER” va “B FRESH” savdo belgilari ishlab chiqaruvchisi va distribyutori bo‘lib, ular alyuminiy bankalarda sotiladi. Bozorda 7 yildan ortiq vaqt mobaynida faoliyat yuritadi. Kompaniya mahsulotlari O‘zbekiston, Qirg‘iziston, Tojikiston, Qozog‘iston va boshqa MDH mamlakatlari bozorlarida taqdim etilgan.

Alena Li, Savdo direktori:
"Bizning kompaniyamizning vazifasi - bu O‘zbekiston yoshlari uchun mahalliy brend bo‘lgan, sifatli va import analoglariga nisbatan arzon mahsulot yaratishdir."

Butun mamlakat bo‘ylab distribyutsiya - bu kundalik nazoratni talab qiladigan va avtomatlashtirilmasdan samarali ish tizimini qurish qiyin bo‘lgan mehnat talab qiladigan jarayondir.

Alena Li, Savdo direktori:
"Biz doimiy ravishda biznes jarayonlarimizni takomillashtiramiz va yangi texnologiyalarni joriy etamiz, zamon bilan hamnafas bo‘lishga harakat qilamiz. 6 oydan beri Smartupni savdo vakillari, supervayzerlar, distribyutorlar va savdo nuqtalari faoliyatiga faol ravishda joriy etib keldik, bu esa bizga ish tizimini yaxshilashda sezilarli yordam berdi."

Kompaniya Smartupga topshirgan vazifalar

"BON NATURAL DRINK" MChJ savdo jarayonlarini boshqarish va xodimlar samaradorligini oshirish bilan bog'liq asosiy vazifalarni hal qilish uchun Smartupga murojaat qildi.

1.Uskunalar monitoringi va marshrutni optimallashtirish - “B FRESH” va “7 Saber Energy” aksiyalarida foydalanilgan uskunani kuzatish, shuningdek, vaqt xarajatlarini kamaytirish va ko'proq mijozlarga, shu jumladan yangi dilerlarni jalb qilish uchun tashriflar yo'nalishini optimallashtirish zarur edi.

2.Merchandayzing - chakana savdo nuqtalarida mahsulotlarning namoyish etilishini, brend standartlariga muvofiqligini va reklama materiallarini yangilashni nazorat qilish uchun vosita kerak edi, bu mahsulotlarni tanib olish va idrok etishga bevosita ta'sir qiladi.

3.KPI monitoringi - Kompaniya strategiyalarning muvaffaqiyatini tahlil qilish va ularni tezda sozlash uchun savdo va mijozlarga xizmat ko'rsatishning asosiy ko'rsatkichlarini (KPI) kuzatish yo'lini qidirdi.

4.Tashrif faoliyatini monitoring qilish - muhim vazifa xodimlarning tashriflarini kuzatib borish, topshiriqning bajarilishini qayd etish, samaradorlikni tahlil qilish va savdo jarayonidagi zaif aloqalarni aniqlash edi.

5.Debitorlik qarzlarini boshqarish - Kompaniya moliyaviy risklarni nazorat qilishni avtomatlashtirishga, qarz limitlarini belgilashga va yo'qotishlarni minimallashtirishga harakat qildi.

Alena Li, tijorat direktori:
“Shaxsan men uchun tijorat direktori sifatida avtomatlashtirish shaffoflikni yaratadi! Men har bir supervayzer, agent, merchandayzerning samaradorligini ko'raman. Smartup bo'lmasa, men o'zimni ko'r kabi his qilyapman! Chunki men har kuni O‘zbekistonning har bir viloyatida bo‘la olmayman. Ammo agar Smartup tizimi va undagi barcha ma'lumotlar to'g'ri kiritilgan bo'lsa, men shunga mos ravishda to'g'ri qaror qabul qila olaman. Agar bugungi kunda ishlab chiqaruvchi yoki distribyutorda shunga o'xshash tizim bo'lmasa, u bozorda raqobatbardoshligini yo'qotadi!"

Smartupdan taklif qilgan yechim

1.Uskunalarni boshqarish va marshrutlash
Xodimlar dilerlar va mijozlarga tashrif buyurib, kompaniya mahsulotlarini ilgari surish uchun reklama kampaniyalarida foydalaniladigan uskunalarning holatini tekshiradi. Marshrutlash tashriflarni vaqt sarfini minimallashtirish va iloji boricha ko'proq mijozlarni, shu jumladan yangi dilerlarni jalb qilish uchun rejalashtirish imkonini beradi.

2. Merchandayzing
Tizim chakana savdo nuqtalarida mahsulotlar namoyishini nazorat qilish, brend standartlariga muvofiqligini nazorat qilish va reklama materiallarini yangilashga yordam beradi. Bu “B Fresh” va “7 Saber Energy” ko'rinishini oshiradi va iste'molchilarning mahsulotlarni idrok etishini yaxshilaydi.

3. Mahsulotlar va mijozlar uchun KPI monitoringi
Har bir tashrif sotish va xizmat ko'rsatish bo'yicha asosiy ishlash ko'rsatkichlariga (KPI) erishishga qaratilgan vazifalarni bajarishni o'z ichiga oladi. Smartup har bir mijoz va mahsulot uchun KPI ish faoliyatini kuzatish, natijalarni tahlil qilish va samaradorlikni oshirish uchun strategiyalarni sozlash imkonini beradi.

4.Tashriflar faoliyatini nazorat qilish
Tizimda xodimlarning barcha tashriflari qayd etiladi, bu kompaniyaga jamoaning ishi haqida to'liq tasavvur beradi, savdodagi zaif tomonlarni aniqlash va ularni bartaraf etish choralarini ko'rish imkonini beradi. Tashrif faoliyati, shuningdek, hisobotlarni to'ldirish va natijalarni qayd etishni o'z ichiga oladi, bu esa xodimlarning real vaqt rejimida samaradorligini baholashga yordam beradi.

5. Debitorlik qarzlarini boshqarish
Smartup funksiyasi mijozlarning qarzlarini nazorat qilish, moliyaviy risklarni boshqarish, kredit limitlarini belgilash va ular oshib ketganda yetkazib berishni to‘xtatib turish imkonini beradi. Bu kompaniyaga moliyaviy yo'qotishlarni samarali kamaytirishga yordam beradi.

Alena Li, tijorat direktori:
“Avtomatlashtirish tufayli biz koʻp vaqtni tejadik, undan muhimroq vazifalarda foydalanishimiz mumkin. Endilikda har bir xodimimizni uzoqdan ko'ramiz. Xodimlarning ofisda to‘planishi, yig‘ilish o‘tkazishi zaruratidan uzoqlashdik. Shunga ko'ra, u bu vaqtdan to'g'ridan-to'g'ri savdoda foydalanishi, ishlashi va yangi sotuvlarni olib kelishi mumkin. Biz uning ish vaqtini va qanday ishlashini nazorat qilish imkoniyatiga egamiz. Smartup to'g'ridan-to'g'ri savdo nuqtasida mahsulot taqdimoti uchun ajoyib audioyozuv funksiyasiga ega. Bu bizga agent ishini tahlil qilish va agar kerak bo'lsa, uni yaxshilash imkoniyatini beradi."

Natijalar

Smartupni ish jarayonlariga tadbiq etish “BON NATURAL DRINK” MChJga bir qator muhim afzalliklarni taqdim etdi:

  • Savdo jarayonlarini optimallashtirish
Tizim zaxiralarni boshqarishni takomillashtirdi, sotishni prognozlashning aniqligini oshirdi va buyurtmani shakllantirishdagi xatolar sonini kamaytirdi.

  • Ishning shaffofligi
Mijozlar bilan o'zaro aloqaning barcha bosqichlarini - tashriflardan tortib buyurtmani bajarishgacha monitoring qilish kompaniyaga jarayonlarni kuzatish va asosli qarorlar qabul qilish imkonini berdi.

  • Jamoa mahsuldorligini oshirish
Samarali marshrutlash va aniq vazifalarni belgilash tufayli xodimlar ish vaqtidan samaraliroq foydalanishni va asosiy maqsadlarga e'tibor berishni boshladilar.

  • Dilerlar tarmog'ini boshqarish
O‘zbekiston bo‘ylab dilerlarni bog‘lash va ularni Smartupga integratsiyalashuvi savdoni markazlashtirilgan boshqarishni, aloqani soddalashtirishni va ishlarni muvofiqlashtirishni yaxshilashni ta’minladi.

Alena Li, tijorat direktori:
“Avtomatlashtirish bizga har bir toifadagi sotuvlar o‘sishini ta’minladi. Biz nisbatan qisqa vaqt ichida FMB va tarqatish qamrovini oshira oldik. Va "mavsumdan tashqari" (yilning sovuq davri) bo'lishiga qaramay, biz barcha ko'rsatkichlar bo'yicha o'sishni ko'rsatmoqdamiz, chunki sotishning har bir bosqichida nima sodir bo'layotganini shaffof ko'ramiz. Avtomatlashtirish bizning ombor xarajatlarimizni, kechikishlarni va hokazolarni minimallashtirdi. Biz FIFOni chakana savdo nuqtalarida nazorat qila olamiz. Biz bozordagi chakana savdo nuqtalarini to'liq toifalash ishlarini olib bordik va shunga mos ravishda bozorni ko'ramiz - sotish hajmi, har bir chakana savdo nuqtasidan mahsulot mavjudligi va soni, natijada kuchli tomonlarimiz va ko'proq e'tibor berishimiz kerak bo'lgan nuqtalarni ko'ramiz. Bularning barchasi biznesimizni rivojlantirish va kengaytirishga yordam beradi.”

Smartup tizimining joriy etilishi “BON NATURAL DRINK” kompaniyasiga biznesni rivojlantirishning muhim vazifalarini kompleks hal etish, biznes jarayonlarining shaffofligi va jamoa samaradorligini oshirish imkonini berdi.

Hozir biz bilan bog'laning va biz sizga avtomatlashtirish biznesingizni yaxshilashga qanday yordam berishini aytib beramiz: +998 71 200 88 33