Keyslar

Smartup Bayer Consumer Health kompaniyasiga biznes shaffofligini oshirishga va uning bozordagi ishtirokini 15 % ga oshirishga yordam berdi.

2024-07-11 09:43
Bayer Consumer Health - dunyodagi yettinchi yirik farmatsevtika kompaniyasi bo‘lib, uning butun dunyo bo‘ylab 374 vakolatxonasi mavjud, jumladan, O‘zbekistonda ham.
Biznes ko'lami: O'zbekiston farmatsevtika distribyutorlari TOP-10 ligiga kiradi.
Vazifalar:
1. “Dorixonalar” va “Shifokorlar” toifalari uchun yagona ma’lumotlar bazasini yaratish
2. Tibbiy vakillari tashriflar bo'yicha to'g'ri ma'lumotlarni kiritish orqali samarasiz xarajatlarni kamaytirish
3. Dorixonalarga tashrif buyurishni rejalashtirish tizimini va soha xodimlarining ishini kuzatish imkoniyatini o'rnatish
4. AMB ga texnik xizmat ko'rsatishni soddalashtirish
5. Bozorda kompaniya mahsulotlarining mavjudligini oshirish.
Smartupdan yechim:
1. Savdo vakillariga tashrif buyurishning batafsil (bosqichma-bosqich) rejasini ishlab chiqdik, ma'lumotlar xavfsizligi va ish samaradorligini ta'minladik.
2. Menejerlar tashrif rejalarini aniqlash tizimidan foydalanish imkoniyatiga ega bo'lishdi va yo’nalishlarni tezda sozlash va xodimlarning ishini nazorat qilish imkoniyatiga ega bo'lishdi.
3. Tizimning mobil versiyasini joriy qildik va savdo vakillariga tashriflar va buyurtmalar haqidagi maʼlumotlarni mobil qurilmadan toʻgʻridan-toʻgʻri kiritish imkoniyatini taqdim etdik – bu maʼlumotlarni qayta ishlash vaqtini sezilarli darajada qisqartirdi va soha xodimlarining samaradorligini oshirdi.
4. Savdo vakillari uchun eng maqbul yo'nalishlarini tanlash imkonini beruvchi yo’nalishlar avtomatik tizimini o'rnatdik.
Natija:
Tashrif intizomining 95% gacha o'sishi
Muvaffaqiyatli tashriflar soni 30% ga oshdi
Marketing byudjeti nomaqbul xarajatlarni bartaraf etish orqali 12% ga optimallashtirildi
Bozorda mahsulot mavjudligini 15% ga oshdi
FMB o'sish ko'rsatkichi +22% ga yetdi