Keyslar

Green Line Trading jamoasi jarayonlarni avtomatlashtirish orqali daromadni qanday qilib 30% ga oshirdi

2024-08-17 21:42

Kompaniya haqida

Green Line Trading 2009 yilda tashkil etilgan o'z ombori va logistika infratuzilmasiga ega distribyutor kompaniya hisoblanadi. U iste'mol tovarlarini sotishga ixtisoslashgan va FMCG segmentidagi TOP-10 ta o'yinchidan biri hisoblanadi.

Kompaniyaning mahsulot portfeli: Carlsberg, Roshen, Kimberly-Clark, Flash, Borjomi, Agromir, Dae jong.

Kompaniya O‘zbekiston bo‘ylab 22 765 ta savdo nuqtalarini qamrab olgan bo‘lib, shundan 8 110 tasi Toshkent shahrida joylashgan.

Green Line Trading o'zining sifatli xizmati, ishonchli ta'minoti va kuchli jamoasi bilan mashhur bo'lib, bu uni O'zbekiston bozoridagi yetakchi o'yinchilardan biriga aylantiradi.

Zyablov Maksim Sergeevich, Green Line Trading bosh direktori:
“Har qanday rahbar uchun strategik darajada tez va sifatli qarorlar qabul qilish juda muhim, ayniqsa gap kuchli raqobatbardosh bozorlar haqida ketganida.

Bu qaror qabul qilish uchun asos sifatida aniq ma'lumotlarni talab qiladi. Shuning uchun biz jarayonlarni raqamlashtirish va operatsion ma'lumotlar va yuqori sifatli tahlillarni olishimiz mumkin bo'lgan tizimni qidirdik.

Bunday tizim qarorlarni bir nechta sohalarda, jumladan, buyurtmalar va savdolarni inobatga olib birlashtirishi kerak. Men bir necha marta biznesga turli tizimlar kiritilgan vaziyatga duch kelganman va rostini aytsam, bu foydali bo'lgandan ko'ra ko'proq noqulaylik va muammolarni keltirib chiqaradi. Bundan tashqari, bu ko'pincha bitta tizimni ishlatishdan ko'ra qimmatroqdir.

Shu bilan birga, biz odamlar haqida unutmasligimiz kerak - avtomatlashtirish tizimlari yuk bo'lmasligi kerak va tizimdagi hisob operatsiyalari uni to'ldirish uchun qisqartirilmasligi kerak.”

Qiyinchiliklar va vazifalar

Green Line Trading oldida quyidagi vazifalar turgan edi:
  • Markirovkalangan tovarlar harakatini qayd etish tizimini ishlab chiqish va joriy etish.
  • Dala xodimlari tomonidan MBni qo'llash uchun sifat nazorati tizimini joriy etish.
  • Xaritada barcha SN (chakana savdo nuqtalari) ni joylashtirish.
  • Mijozlarni toifalarga ajratish tizimini ishlab chiqish va joriy etish. Tizim mijozlarni turli mezonlar bo'yicha, masalan, biznes turi, xaridlar hajmi, xaridlar chastotasi va boshqalar bo'yicha segmentlashi kerak.
  • Markirovkalangan tovarlarning harakatlanishini nazorat qilish bo'yicha qonun hujjatlariga rioya etilishini ta'minlash.
  • FMB (faol mijozlar bazasi)ni dublikatlardan va ahamiyatsiz ma'lumotlardan tozalash.
  • Marshrutni optimallashtirish dasturidan foydalangan holda yetkazib berish xizmati uchun marshrutlarni optimallashtirish (yetkazib berish vaqti, tirbandlik, transport cheklovlari va boshqalar omillarni hisobga olish).
  • Turli toifadagi mijozlar uchun marketing faoliyatini yo'lga qo'yish tizimini ishlab chiqish va joriy etish.

Smartup yechimlari

Green Line Trading bu vazifalarni hal qilish uchun Smartupga murojaat qildi va qanday yechimlar taklif qilindi:
  1. Asl Belgisi bilan integratsiya: markirovkalash tizimi bilan uzluksiz o'zaro axborot almashinuvi ta'minlanadi. Ishlab chiqilgan modul markirovkalangan tovarlarning ombordan xaridorgacha harakatini kuzatib boradi, bu esa yetkazib berish zanjirining shaffofligini kafolatlaydi.
  2. Tovarlarni jo'natish vaqtida EHFni shakllantirish: endi hujjat jo'natilayotganda ekspeditorning o'zi tomonidan menejerning raqamli imzosidan foydalanmasdan tuziladi va shu bilan buyurtmani o'zgartirish tufayli EHFni tuzatish hollarini bartaraf etiladi.
  3. Mijozning universal kartasi: barcha ma'lumotlar bir joyda birlashtirilgan. STIR yordamida dublikatlarni tekshirish va tafsilotlarni avtomatik ravishda to'ldirish funksiyasi xodimlarning vaqt va kuchini tejaydi.
  4. Yetkazib berish xodimlari uchun mobil versiya: endi yetkazib berish xizmati real vaqt rejimida ishlaydi, yetkazib berish holati, vaqti va yo'nalishini kuzatib boradi.
  5. Mijozlar bazasini vizualizatsiya qilish: xaritadagi ranglarni farqlash funksiyasi mijozlarning turli toifalarini ajratib ko'rsatish va marketing strategiyalarini optimallashtirish imkonini beradi.
  6. Mijozlar bazasi va segmentatsiyasi bo'yicha hisobot: KPI turli mijozlar segmentlari uchun ishlab chiqilgan va joriy qilingan.

Donich Aleksandr Sergeevich, Green Line Trading tijorat direktori:
"Tijorat olamida eng muhim afzalliklardan biri bu tezlikdir. Smartup yordamida men tezda kerakli ma'lumotlarni to'plashim, ularni tahlil qilishim va asosli qaror qabul qilishim mumkin. Dastur menga tanlangan jarayonning samaradorligini baholash imkonini beradi va agar kerak bo’lganda zarur operatsion samaradorlikni oshirish va jarayonning uzluksiz takomillashtirilishini ta'minlaydigan qo'shimcha o'zgarishlarni amalga oshirish mumkin."

Tsoy Vladimir Vladimirovich, Green Line Trading logistika direktori:
"Smartup yordamida biz yuklarni yetkazib berish va joylashtirishni samarali boshqarish va nazorat qilish imkoniyatiga ega bo‘ldik. Bu yechim ishning barcha bosqichlarida transport-logistika tizimimizning samaradorligini oshirdi. Endi biz istalgan masofa uchun marshrutlarni avtomatik ravishda hisoblashimiz mumkin, tovarlarni yetkazib berish muddati to‘g‘risida ma’lumotni bir zumda olish, mahsulotning yaroqlilik muddati va hajmini kuzatib borish ham inson resurslaridan ancha samarali foydalanish imkonini berdi”.

Bolshakov Pavel Vladimirovich, Green Line Trading ishlab chiqarish-texnik bo'lim boshlig'i:
"Men tahlil bo'limini rivojlantira olmadim, chunki men doimiy ravishda operatsion muammolarni hal qilishim kerak edi. CFO bilan biz aniqlagan raqamlardagi muammolar doimiy tuzatishlar va hisobotlarni moslashtirishni talab qildi, bu juda ko'p vaqtni oldi. Endi biz ma'lumotlarni olishimiz mumkin. bir necha daqiqada kerakli ma'lumotlar va men ofisda bo'lishim shart emas."


Erishilgan natijalar

  • Buyurtmani bajarish tezligi 40% ga oshdi.
  • Dala xodimlarining samaradorligi 26% ga oshdi.
  • Muvaffaqiyatli buyurtmalar soni 46% ga oshdi
  • Marketing faoliyatidan olingan daromad 25% ga oshdi.
  • Markirovkalangan mahsulotlarni hisobga olish bo'yicha qonuniy talablarni buzish xavfi kamaydi.
Green Line Trading jamoasi qiyinchiliklarni muvaffaqiyatli yengib chiqdi va Smartup yechimlari tufayli kompaniya daromadini 30% ga oshirdi. Ushbu hamkorlik kompaniyaga raqobatbardosh sohadagi faoliyatini sezilarli darajada yaxshilashga yordam berdi.