Sensus (Retail Census) - bu FMCG chakana bozorini o'rganish usuli bo'lib, u barcha chakana savdo nuqtalarini to'liq ro'yxatga olishdan iborat.
Nima uchun distribyutor sensusni amalga oshirishi kerak?
👉Bozor imkoniyatlarini baholash: Sizning mas'uliyat sohangizda nechta do'kon bor? Ular qanday toifadagi mahsulotlarni sotadilar? Ularning xarid salohiyati qanday?
👉Mijozlaringizni tushunish: ularning ehtiyojlari qanday? Ularning afzalliklari qanday? Ular qanday ishlaydi?
👉Ishingizni optimallashtiring: Savdo vakillaringiz uchun qaysi yoʻnalishlar samaraliroq? Sizga qancha savdo vakili kerak? Resurslarni taqsimlashning eng yaxshi usuli qanday?
👉Mijozlar bilan aloqalar yaxshilandi: Sensus mijozlarga e'tiboringizni namoyish qilish imkonini beradi. Bu sizning mijozlaringizning ehtiyojlarini yaxshiroq tushunishga yordam beradi va ularga hamkorlikning yanada qulay shartlarini taklif qiladi.
👉Raqobat ustunligiga ega bo'ling: aholini ro'yxatga olishni o'tkazuvchi distribyutorlar o'z raqobatchilari uchun mavjud bo'lmagan qimmatli ma'lumotlardan foydalanishlari mumkin.
Smartup yordamida qanday qilib mustaqil ravishda sensusni o'tkazish mumkin?
Kerakli miqdordagi savdo agentlarini tayinlang, ish zonalarini belgilang va "o'ng qo'l" qoidasini hisobga olgan holda marshrutni rejalashtiring.
Nuqtalarni aylanib chiqish davomida savdo vakillari Smartup mobil ilovasi orqali yangi savdo nuqtalari haqidagi barcha kerakli ma’lumotlarni qo‘shadilar.
✍Ma'lumotlarni yig'ish jarayonini tezlashtirish uchun biz STIRni kiritishda yuridik shaxs to'g'risidagi ma'lumotlarni avtomatik import qilishni qo'shdik. Natijada, siz ish zonalari yoki hududlar bo'yicha FMB chakana savdo nuqtalari to'g'risidagi ma'lumotlarni olasiz.
Smartup imkoniyatlari haqida ko'proq ma'lumotga ega bo'lishni istasangiz - bizga to'g'ridan-to'g'ri yozing!
Nima uchun distribyutor sensusni amalga oshirishi kerak?
👉Bozor imkoniyatlarini baholash: Sizning mas'uliyat sohangizda nechta do'kon bor? Ular qanday toifadagi mahsulotlarni sotadilar? Ularning xarid salohiyati qanday?
👉Mijozlaringizni tushunish: ularning ehtiyojlari qanday? Ularning afzalliklari qanday? Ular qanday ishlaydi?
👉Ishingizni optimallashtiring: Savdo vakillaringiz uchun qaysi yoʻnalishlar samaraliroq? Sizga qancha savdo vakili kerak? Resurslarni taqsimlashning eng yaxshi usuli qanday?
👉Mijozlar bilan aloqalar yaxshilandi: Sensus mijozlarga e'tiboringizni namoyish qilish imkonini beradi. Bu sizning mijozlaringizning ehtiyojlarini yaxshiroq tushunishga yordam beradi va ularga hamkorlikning yanada qulay shartlarini taklif qiladi.
👉Raqobat ustunligiga ega bo'ling: aholini ro'yxatga olishni o'tkazuvchi distribyutorlar o'z raqobatchilari uchun mavjud bo'lmagan qimmatli ma'lumotlardan foydalanishlari mumkin.
Smartup yordamida qanday qilib mustaqil ravishda sensusni o'tkazish mumkin?
Kerakli miqdordagi savdo agentlarini tayinlang, ish zonalarini belgilang va "o'ng qo'l" qoidasini hisobga olgan holda marshrutni rejalashtiring.
Nuqtalarni aylanib chiqish davomida savdo vakillari Smartup mobil ilovasi orqali yangi savdo nuqtalari haqidagi barcha kerakli ma’lumotlarni qo‘shadilar.
✍Ma'lumotlarni yig'ish jarayonini tezlashtirish uchun biz STIRni kiritishda yuridik shaxs to'g'risidagi ma'lumotlarni avtomatik import qilishni qo'shdik. Natijada, siz ish zonalari yoki hududlar bo'yicha FMB chakana savdo nuqtalari to'g'risidagi ma'lumotlarni olasiz.
Smartup imkoniyatlari haqida ko'proq ma'lumotga ega bo'lishni istasangiz - bizga to'g'ridan-to'g'ri yozing!