Har kuni yuzlab savdo agentlari savdo hududlariga chiqishadi va tashrif davomida ular nafaqat tovarlarni sotishadi, balki naqd pul ham qabul qilishadi.
Va bu yerda xavf tug'iladi: barcha pullar kassaga yetib borishiga qanday ishonch hosil qilish kerak? O'g'irlikdan yo'qotishlar juda katta bo'lishi mumkin, ayniqsa katta savdo jamoasiga ega va nazorat darajasi past bo'lgan kompaniyalarda.
Har bir distribyutor agentlar, ekspeditorlar yoki naqd pul olish uchun mas'ul bo'lgan har qanday shaxsdan nojuya harakatlar va o'g'irlik bilan bog'lik qiyinchiliklarni boshdan kechirgan. Ba'zilar bu muammoni allaqachon hal qilishgan, boshqalari esa bundan azob chekishda davom etmoqda.
Asosan qanday firibgarlik sxemalari mavjud:
• "Kassaga olib kelmadim": eng oddiy va eng keng tarqalgan variant. Pul shunchaki yig'iladi va shaxsiy ehtiyojlarga sarflanadi.
• “Oshib ketish”: agent tovarni oshirilgan narxda sotadi va farqni o‘zi uchun saqlab qoladi.
• “Savdoni aks ettirmaslik”: agent tovarni sotadi, lekin tushumni o'zlashtirgan holda hisobotlarda aks ettirmaydi.
• “Chakana savdo nuqtasi bilan fitna”: agent mijoz bilan kompaniya taqdim etgan chegirmalarni baham ko'radi.
• “Kassa mashinasini oling”: agent barcha pullarni olib, ishga kelmasa va qochib yursa - bu eng dahshatli holat.
Bu sxemalarning barchasi ertami-kechmi oshkor bo'ladi. Ammo savol shundaki, kompaniya bu vaqtgacha qancha pul yo'qotadi.
Muammoni hal qilish uchun qanday variantlar mavjud:
• Naqd pulsiz hisob-kitoblarga o‘tish: eng ishonchli, lekin har doim ham mumkin bo‘lmagan variant.
• To'lov tizimini joriy etish: qo'shimcha xodimlar va xarajatlarni talab qiladi.
• To'lovni autsorsing qilish: mas'uliyatni uchinchi tomon kompaniyasiga o'tkazadi, lekin xarajatlarni oshiradi.
• Moliyaviy nazorat tizimini joriy etish: shubhali operatsiyalarni kuzatish imkonini beradi, lekin qo‘shimcha xarajatlarni talab qiladi.
• Toʻlovni nazorat qilish funksiyalari bilan avtomatlashtirish: nazorat samaradorligini oshirishi mumkin boʻlgan kompleks yechim.
• Hamma narsa o‘z-o‘zidan “hal bo‘ladi” degan umidda kutish. (hazil)
Smartupdan foydalanadigan mijozlarimiz tajribasini baham ko'rmoqchimiz.
Avvalroq biz Botimiz haqida gapirgan edik, uning yordamida siz savdo vakillari tomonidan olingan pullarni hisobga olish ustidan nazoratni kuchaytirishingiz mumkin.
U qanday ishlaydi?
Botni distribyutorning Smartup qurilmasiga ulang va Botga chakana savdo nuqtalariga kirishga ruxsat bering. Bundan buyon chakana savdo nuqtalari:
Xabar Botda shunday ko'rinadi:
#So'rov2848496 "UZCRAFT AO" AJ QK shoxobchasidan 12 000 000 so'm miqdorida oldindan to'lov so'rovi yaratildi. Miqdor tasdiqlansinmi?
Agar miqdor mos kelsa, unda ajoyib, savdo nuqtasi buni tasdiqlaydi, lekin agar miqdor mos kelmasa yoki bildirishnoma kelmasa, distribyutor uni ilgari aniqlamasa, savdo nuqtasi distribyutorga murojaat qilishi va muammo haqida xabar berishi mumkin.
Bizning yechimimiz eng qisqa vaqt ichida firibgarlikning oldini olishga va millionlab odamlarni, xavfsizlik xizmati va moliyaviy nazorat vaqtini tejashga yordam beradi va yechim narxi qo'shimcha xodimlarni yollash va to'lashdan yuzlab marta kamroq.
Va bu yerda xavf tug'iladi: barcha pullar kassaga yetib borishiga qanday ishonch hosil qilish kerak? O'g'irlikdan yo'qotishlar juda katta bo'lishi mumkin, ayniqsa katta savdo jamoasiga ega va nazorat darajasi past bo'lgan kompaniyalarda.
Har bir distribyutor agentlar, ekspeditorlar yoki naqd pul olish uchun mas'ul bo'lgan har qanday shaxsdan nojuya harakatlar va o'g'irlik bilan bog'lik qiyinchiliklarni boshdan kechirgan. Ba'zilar bu muammoni allaqachon hal qilishgan, boshqalari esa bundan azob chekishda davom etmoqda.
Asosan qanday firibgarlik sxemalari mavjud:
• "Kassaga olib kelmadim": eng oddiy va eng keng tarqalgan variant. Pul shunchaki yig'iladi va shaxsiy ehtiyojlarga sarflanadi.
• “Oshib ketish”: agent tovarni oshirilgan narxda sotadi va farqni o‘zi uchun saqlab qoladi.
• “Savdoni aks ettirmaslik”: agent tovarni sotadi, lekin tushumni o'zlashtirgan holda hisobotlarda aks ettirmaydi.
• “Chakana savdo nuqtasi bilan fitna”: agent mijoz bilan kompaniya taqdim etgan chegirmalarni baham ko'radi.
• “Kassa mashinasini oling”: agent barcha pullarni olib, ishga kelmasa va qochib yursa - bu eng dahshatli holat.
Bu sxemalarning barchasi ertami-kechmi oshkor bo'ladi. Ammo savol shundaki, kompaniya bu vaqtgacha qancha pul yo'qotadi.
Muammoni hal qilish uchun qanday variantlar mavjud:
• Naqd pulsiz hisob-kitoblarga o‘tish: eng ishonchli, lekin har doim ham mumkin bo‘lmagan variant.
• To'lov tizimini joriy etish: qo'shimcha xodimlar va xarajatlarni talab qiladi.
• To'lovni autsorsing qilish: mas'uliyatni uchinchi tomon kompaniyasiga o'tkazadi, lekin xarajatlarni oshiradi.
• Moliyaviy nazorat tizimini joriy etish: shubhali operatsiyalarni kuzatish imkonini beradi, lekin qo‘shimcha xarajatlarni talab qiladi.
• Toʻlovni nazorat qilish funksiyalari bilan avtomatlashtirish: nazorat samaradorligini oshirishi mumkin boʻlgan kompleks yechim.
• Hamma narsa o‘z-o‘zidan “hal bo‘ladi” degan umidda kutish. (hazil)
Smartupdan foydalanadigan mijozlarimiz tajribasini baham ko'rmoqchimiz.
Avvalroq biz Botimiz haqida gapirgan edik, uning yordamida siz savdo vakillari tomonidan olingan pullarni hisobga olish ustidan nazoratni kuchaytirishingiz mumkin.
U qanday ishlaydi?
Botni distribyutorning Smartup qurilmasiga ulang va Botga chakana savdo nuqtalariga kirishga ruxsat bering. Bundan buyon chakana savdo nuqtalari:
- qarzingizni real vaqtda ko'ring
- savdo vakilini kutmasdan, masofadan turib buyurtma bering
- savdo vakiliga pul o'tkazgandan so'ng bildirishnomalarni olish
- tashrif davomida savdo vakili naqd pul oladi va ushbu ma'lumotni Smartup-ga kiritadi, shundan so'ng ma'lumotlar sinxronlashtiriladi va tizim Botga savdo nuqtasi agentga o'tkazgan sana va miqdor haqida xabar yuboradi.
Xabar Botda shunday ko'rinadi:
#So'rov2848496 "UZCRAFT AO" AJ QK shoxobchasidan 12 000 000 so'm miqdorida oldindan to'lov so'rovi yaratildi. Miqdor tasdiqlansinmi?
Agar miqdor mos kelsa, unda ajoyib, savdo nuqtasi buni tasdiqlaydi, lekin agar miqdor mos kelmasa yoki bildirishnoma kelmasa, distribyutor uni ilgari aniqlamasa, savdo nuqtasi distribyutorga murojaat qilishi va muammo haqida xabar berishi mumkin.
Bizning yechimimiz eng qisqa vaqt ichida firibgarlikning oldini olishga va millionlab odamlarni, xavfsizlik xizmati va moliyaviy nazorat vaqtini tejashga yordam beradi va yechim narxi qo'shimcha xodimlarni yollash va to'lashdan yuzlab marta kamroq.