Coca Cola:
Coca-Cola turli hududlarda VanSelling savdosidan faol foydalanadi, mahsulotlarni bevosita kichik do'konlarga, ayniqsa borish qiyin bo'lgan hududlarga yetkazib beradi. Masalan, Osiyo va Afrikada ushbu model kompaniyaga chekka hududlarni qamrab olishni 25 %ga oshirish, shu bilan birga logistika xarajatlarini kamaytirish imkonini berdi.
PepsiCo:
PepsiCo ichimliklar va gazak iste'moli yuqori bo'lgan hududlarni tezda qoplash uchun VanSelling sotishdan foydalanadi. Hindistonda bu usul kompaniyaga yetkazib berish muddatini 15 %ga qisqartirishga yordam berdi, savdo jarayonini sezilarli darajada tezlashtirdi va chekka qishloq joylarda talabni qondirishga yordam berdi.
Unilever:
Unilever rivojlanayotgan mamlakatlardagi kichik chakana savdo nuqtalariga shaxsiy gigiyena va oziq-ovqat mahsulotlarini yetkazib berish uchun furgon sotishdan foydalanadi. Misol uchun, Lotin Amerikasida, Unilever furgon sotish orqali tezkor yetkazib berish tufayli kichik do'konlarda sotuvlarni 20% ga oshirdi.
Misol: FMCG sektoridagi kompaniyalardan birida Smartupning joriy etilishi logistika xarajatlarini 15 %ga qisqartirdi, zaxira va marshrutlarni boshqarishning samaraliroq hisobiga chekka hududlarda savdo hajmi 10 %ga oshdi.