Strike Rate FMCG kompaniyalarida savdo agentlari faoliyatini baholash uchun ishlatiladigan ko'rsatkichdir. U chakana savdo nuqtalariga rejalashtirilgan tashriflarning necha foizi buyurtma berilganligini ko'rsatadi.
Masalan:
• Oy davomida filialning savdo agentlari 9000 ta tashrifni amalga oshirdi.
• Ulardan 8000 ta tashrif (88%) buyurtma berish bilan yakunlandi.
Bunday holda,Strike Rate darajasi 88% ni tashkil qiladi.
Strike Rate qanchalik yuqori bo'lsa, savdo agentlaringiz shunchalik yaxshi ishlaydi.
Strike Rate tezligini qanday oshirish mumkin:
• Trening: Savdo agentlari uchun savdo ko'nikmalari va tashrif bosqichlari, e'tirozlar bilan ishlash va merchandaysing bo'yicha trening o'tkazish.
• Motivatsiya: agentlarni yuqori natijalarga erishishga undaydigan motivatsiya tizimini joriy qilish.
• Avtomatlashtirish: tashriflarni rejalashtirish va ularning bajarilishini nazorat qilish uchun IT yechimidan foydalanish.
• Tahlil: muammoli joylarni aniqlash va ularni hal qilish uchun choralar ko'rish uchun har bir agent va har bir savdo nuqtasi uchun ish tashlash tezligini kuzatish.
Smartup Strike Rate tezligini yaxshilash uchun barcha kerakli vositalarga ega:
• tashrif bosqichlarini moslashuvchan sozlash
• aniq GPS joylashuvi
• tashriflar monitoringi, jumladan, foto va video hisobotlar
• savdo marketing faoliyatini amalga oshirish ustidan nazorat
• turli KPIlar va ularning bajarilishini operativ nazorat qilish
• keng doiradagi tahliliy hisobotlar
Va boshqa ko'plab foydali funktsiyalar.
Strike Rate - bu savdo agentlari faoliyatini baholash uchun oddiy, ammo samarali vosita. Savdoni oshirish va biznesingiz rentabelligini oshirishni istasangiz Smartupdan foydalaning.
Masalan:
• Oy davomida filialning savdo agentlari 9000 ta tashrifni amalga oshirdi.
• Ulardan 8000 ta tashrif (88%) buyurtma berish bilan yakunlandi.
Bunday holda,Strike Rate darajasi 88% ni tashkil qiladi.
Strike Rate qanchalik yuqori bo'lsa, savdo agentlaringiz shunchalik yaxshi ishlaydi.
Strike Rate tezligini qanday oshirish mumkin:
• Trening: Savdo agentlari uchun savdo ko'nikmalari va tashrif bosqichlari, e'tirozlar bilan ishlash va merchandaysing bo'yicha trening o'tkazish.
• Motivatsiya: agentlarni yuqori natijalarga erishishga undaydigan motivatsiya tizimini joriy qilish.
• Avtomatlashtirish: tashriflarni rejalashtirish va ularning bajarilishini nazorat qilish uchun IT yechimidan foydalanish.
• Tahlil: muammoli joylarni aniqlash va ularni hal qilish uchun choralar ko'rish uchun har bir agent va har bir savdo nuqtasi uchun ish tashlash tezligini kuzatish.
Smartup Strike Rate tezligini yaxshilash uchun barcha kerakli vositalarga ega:
• tashrif bosqichlarini moslashuvchan sozlash
• aniq GPS joylashuvi
• tashriflar monitoringi, jumladan, foto va video hisobotlar
• savdo marketing faoliyatini amalga oshirish ustidan nazorat
• turli KPIlar va ularning bajarilishini operativ nazorat qilish
• keng doiradagi tahliliy hisobotlar
Va boshqa ko'plab foydali funktsiyalar.
Strike Rate - bu savdo agentlari faoliyatini baholash uchun oddiy, ammo samarali vosita. Savdoni oshirish va biznesingiz rentabelligini oshirishni istasangiz Smartupdan foydalaning.