"Planogramma nafaqat vizual tashkil etish vositasi, balki strategik qarordir. Bu asosiy mahsulotlarni to'g'ri joylashtirish orqali sotuvlarni ko'paytirish orqali distribyutorga tokchada raqobatlashish imkonini beradi."— Nikolay Doroshchuk, distribyutorlik sohasida 35 yillik tajribaga ega ekspert, Yevropa distribyutorlar assotsiatsiyasi aʼzosi.
"Planogrammalarga e'tibor bermaydigan brend tokchadagi savdosining 20% gacha yo'qotadi. Buning sababi, agar mahsulot noto'g'ri joyda joylashgan bo'lsa, xaridor uni sezmaydi"— Jon Miller, PwC Research kompaniyasining chakana savdo strategiyasi bo‘yicha maslahatchisi.
"To'g'ri planogramma sizga nafaqat daromadni ko'paytirishga, balki zaxiralarni boshqarishni optimallashtirish orqali xarajatlarni kamaytirishga imkon beradi, bu, ayniqsa, tarmoqli do'konlarga qaraganda nazorat qilish qiyinroq bo'lgan an'anaviy chakana savdo uchun muhimdir." — Vladimir Tsoy, Green Line Trading logistika bo‘yicha direktori (O‘zbekistondagi Carlsberg distribyutori).
"Aniq tuzilgan tokcha - bu xaridor bilan muloqot qilish tili. Bu til mavjud bo'lmaganda, mijoz siz taklif qilayotgan narsani tushunmaydi va shunchaki chiqib ketadi." — Azim Zaynitdinov, Green White Solutions savdo boʻyicha ekspert.
"Planogramma tekshiruvi hamma narsani nazorat ostida saqlashga yordam beradi. Muntazam tekshirish xatolarni tezda aniqlash va aylanma bilan bog'liq muammolardan qochish imkonini beradi." - Nikolay Doroshchuk.
"Smartup kabi avtomatlashtirish tizimlari soha xodimlarining yukini olib tashlaydi. Bu intizomni yaxshilaydi va strategik vazifalarga diqqatini qaratishga yordam beradi." — Abduqahhor Toshmuhamedov, distributsiya uchun SaaS yechimi asoschisi.