Coca Cola:
Kampaniyalar: Santa Klaus ishtirokidagi Yangi yil kampaniyalari va butilkalardagi ismlar bilan aksiyalar.
Natijalar: 2019 yilgi Yangi yil kampaniyasi sotuvlarni 18% ga oshirdi va ismlar kampaniyasi iste'molchilarni jalb qilishni 7% ga oshirdi va 1 milliondan ortiq yangi mijozlarni jalb qildi.
P&G:
Kampaniyalar: Namuna tarqatish va televidenie reklamasi bilan keng ko'lamli aksiyalar.
Natijalar: Yangi shampun liniyasini targ'ib qilish kampaniyasi sotuvga chiqarilgandan keyin birinchi chorakda bozor ulushini 5% ga oshirdi, shuningdek, sotib olish xarajatlarini 12% ga qisqartirdi.
Nestlé:
Kampaniyalar: Qadoqlashdagi QR kodlardan foydalangan holda interaktiv reklama kampaniyalari musobaqalar va bonuslar bilan maxsus sahifalarga olib keladi.
Natijalar: Bunday kampaniyalardan biri bir oy ichida sotuvlar hajmining 15% ga oshishini va foydalanuvchilarning kutilganidan 20% koʻproq ishtirokini koʻrsatdi.
Unilever:
Kampaniyalar: qadoqlarni qayta ishlash va barqaror rivojlanishga qaratilgan ekologik kampaniyalar.
Natijalar: Plastik qadoqlarni yig'ish va qayta ishlash kampaniyasi keng auditoriya e'tiborini tortdi, uch oy ichida brendning sodiqligini 10% ga oshirdi va savdoni 8% ga oshirdi.